Obratovalni čas   /   Kontakti   /   Cenik   /   Medknjižnična izposoja   /   E-obveščanje   /   Kazalo   /     /     /     /     /  

4 Počitniške računalniške šole za osnovnošolce 2017

 

Zap. št. Naziv usposabljanja Šolskih ur/dni
1. Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred 10/5
2. Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred 10/5
3. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred 10/5
4. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred 10/5

4.1 Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred (10 šolskih ur/5 dni)

Predznanje:
Ni potrebno. Priporočamo izkušnje pri uporabi miške.

Vsebina:
Naučili se bomo osnov risanja s programom Slikar. Na internetu bomo poiskali zanimive spletne strani in poučne vsebine. S programom Google Zemlja bomo navidezno potovali po Zemlji. Odšli bomo na virtualni izlet z letalom s pomočjo simulatorja letenja. Ogledali si bomo zvezde ter pristali na Luni in Marsu. Pogovorili se bomo o varni rabi Interneta. S programskim jezikom ScratchJr bomo izdelali enostavno računalniško igrico.

4.2 Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred (10 šolskih ur/5 dni)

Predznanje:
Potrebno je poznavanje dela v okolju Windows, uporaba miške in tipkovnice, izkušnje pri uporabi interneta.

Vsebina:
Naučili se bomo osnov programiranja (Scratch …). Uporabili bomo različne like in ozadja. Izdelali bomo programe za risanje različnih zanimivih likov. Naučili se bomo uporabljati zanke za ponavljanje in Če (IF). Za zaključek bo vsak udeleženec izdelal računalniško igrico, kot si jo bo sam zamislil.

4.3 Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred (10 šolskih ur/5 dni)

Predznanje:
Ni potrebno. Priporočamo izkušnje pri uporabi miške.

Vsebina:
Naučili se bomo osnov risanja s programom Slikar. Na internetu bomo poiskali zanimive spletne strani in poučne vsebine. S programom Google Zemlja bomo navidezno potovali po Zemlji. Odšli bomo na virtualni izlet z letalom s pomočjo simulatorja letenja. Ogledali si bomo zvezde ter pristali na Luni in Marsu. Pogovorili se bomo o varni rabi Interneta. S programskim jezikom ScratchJr bomo izdelali enostavno računalniško igrico.

4.4 Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred (10 šolskih ur/5 dni)

Predznanje:
Potrebno je poznavanje dela v okolju Windows, uporaba miške in tipkovnice, izkušnje pri uporabi interneta.

Vsebina:
Naučili se bomo osnov programiranja (Scratch …). Uporabili bomo različne like in ozadja. Izdelali bomo programe za risanje različnih zanimivih likov. Naučili se bomo uporabljati zanke za ponavljanje in Če (IF). Za zaključek bo vsak udeleženec izdelal računalniško igrico, kot si jo bo sam zamislil.

4.5 Koledar usposabljanj

Pregled usposabljanj za osnovnošolce med počitnicami

Zap. št. Naziv usposabljanja Št. ur Termin Urnik
1. Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred 10 27.2.-3.3. pon–pet 9:00–10:30
2. Zimska računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred 10 27.2.-3.3. pon–pet 11:00–12:30
3. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred 10 26.6.-30.6. pon–pet 9:00–10:30
4. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred 10 26.6.-30.6. pon–pet 11:00–12:30
5. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 1.–3. razred 10 21.8.-25.8. pon–pet 9:00–10:30
6. Poletna računalniška šola za osnovnošolce, 4.–9. razred 10 21.8.-25.8. pon–pet 11:00–12:30

Lokacija:
Računalniška učilnica (I. nadstropje)